In the article entitled “Extramammary Paget’s Disease of the Scrotal and Penile: A Case Report and Review of the Literature” [Urol Int. 2024; DOI: 10.1159/000536654] by Yang et. al., the third affiliation was incorrectly given. The correct affiliation is as follows:

cDepartment of Urology, Ruijin-Hainan Hospital Shanghai Jiao Tong University School of Medicine, Qionghai, China

The original article has been corrected.